NewsRing – Stiri Online

stiri online din Romania

Un fost capitan al nationalei Romaniei il critica pe Daum pentru selectia facuta pentru meciul cu Polonia

Un fost cunoscut jucator si chiar capitan al nationalei de fotbal a Romaniei a reactionat dupa ultimele convocari ale germanului Christoph Daum, pentru meciul cu Polonia din preliminariile CM 2018.

E vorba de fostul capitan Razvan Rat, care nu a fost chemat deloc la nationala in mandatul lui Daum: “Era de asteptat sa se intample asta intr-un final. Daca nu m-a chemat la actiunile din 2016, cu atat mai greu este sa fiu convocat anul viitor. Respect decizia, n-am ce sa fac, nu am cum sa schimb lucrurile. Din declaratia asta e destul de clar ca a renuntat la mine. Totusi, sper sa nu fie asa. Pana nu ma suna sa-mi spuna personal, tot mai visez sa joc la nationala”, declara fostul fundas de la Rapid intr-un interviu acordat cotidianului Libertatea.

Vorbind despre cum a aratat nationala in era lui Daum, Rat a analizat startul nationalei in preliminariile CM 2018: “Fotbalul poate sa te minta uneori. Cu Muntenegru a fost un meci echilibrat, dar am pierdut doua puncte acasa. Cu Armenia am invins 5-0, dupa ce adversarii au ramas in 10 oameni si au cazut, iar in Kazahstan n-am aratat ca o echipa care emite pretentii la calificare. Am castigat cativa jucatori tineri, Benzar, Razvan Marin, Filip, Rotariu, dar ei trebuie sa confirme”.

Rat nu s-a abtinut sa nu trimita o sageata catre germanul Daum, vorbind despre faptul ca el a fost titular meci de meci in ultima vreme la Rayo Vallecano, in liga secunda din Spania, in timp ce Chipciu, chemat la nationala pentru jocul cu Polonia: “Nu critic, dar de atunci si pana a anuntat lotul largit pentru meciul cu Polonia, eu am jucat vreo cinci meciuri titular la Rayo Vallecano, iar Chipciu, spre exemplu, era accidentat si nici nu s-a antrenat la Anderlecht. Cu toate astea, eu n-am fost convocat, iar Alex, da! Repet, nu critic, spun doar ce cred”, incheia Razvan Rat.

Fundasul roman are 35 de ani si 113 selectii la nationala Romaniei, pentru care a bifat ultimele 2 turnee finale, EURO 2008 si 2016.

D.A.

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.