NewsRing – Stiri Online

stiri online din Romania

Cum sa slabesti cu cap, asa incat sa nu te ingrasi imediat la loc: 3 reguli universal valabile pentru orice dieta

Indiferent de ceea ce facem, toti vrem rezultate rapide in viata noastra. De la pasii din cariera la urmarea unei diete si rezultatele ei. Iar atunci cand slabim, vrem sa dam jos kilogramele cat mai repede si sa ramanem la noua silueta si greutate pentru cat mai mult timp.

De cele mai multe ori, corpul nostru nu urmeaza pasii impusi de noi. Corpul si metabolismul nostru au ritmul si regulile lor. Indiferent cat de mult ne impunem sa slabim, trebuie sa urmam anumite reguli pentru a reusi sa dam jos si sa ne mentinem noua silueta pentru un timp indelungat.

Inainte de a incepe cu cele trei reguli pentru un slabit sanatos si de durata, trebuie sa mentionez un lucru simplu, dar important. Fiecare dintre noi este croit in mod unic. Acest lucru duce la rezultate diferite pentru fiecare, explica pentru Ziare.com antrenorul Dani Grigore.

Astfel, in acest articol, nu voi oferi diete sau exercitii standard, ci doar trei reguli de baza pe care le poti incorpora in dieta ta personalizata.

1. Slabeste incet, dar sanatos

Stim ce se intampla cand rezultate vin rapid. Dispar la fel de rapid.

Cand slabesti repede, corpul si metabolismul tau intra in stare de soc. Pur si simplu, nu se adapteaza la noua dieta. Iar cu prima ocazie cand intrerupi dieta, corpul tau va asimila toate caloriile si te vei ingrasa din nou.

Ideal, rata de slabire saptamanala trebuie sa fie de 1% din greutatea ta. Retine acest lucru. Cand slabesti, gandeste in procente, nu in kilograme.

1% este sanatos si te ajuta sa slabesti si sa-ti mentii tonusul si ritmul alert pe toata durata procesului de slabire. Cantareste-te si determina greutatea ta si numarul de kilograme pe care trebuie sa-l dai jos.

2. Monitorizeaza-ti aportul de calorii

Ecuatia slabirii este simpla. Trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi. Indiferent de numarul de calorii consumate, daca reusesti sa arzi mai multe calorii, vei slabi fara nicio problema.

Ca in orice aspect al vietii noastre, pentru a progresa trebuie sa cream un etalon prin care sa evaluam efortul nostru.

Ideal este sa-ncepi sa-ti monitorizezi numarul de calorii zilnice. Monitorizeaza si noteaza zilnic numarul de calorii consumate. Dupa aproximativ doua saptamani de monitorizat, vei vedea clar media zilnica de calorii consumate.

Pornind de la acest numar mediu de calorii zilnice, impreuna cu greutatea ta actuala, iti poti monitoriza eficient efortul de a slabi.

3. Modifica dieta

Odata ce ti-ai stabilit aportul zilnic de calorii si greutatea, este timpul sa faci modificari in dieta si stilul de viata.

Pentru a slabi, incepe sa reduci incet, dar sesizabil numarul de calorii. Atentie! Nu vorbesc de cantitatea de mancare. Ci de numarul de calorii! Mananca pe saturate, dar incepe usor sa reduci numarul de calorii, prin alegerea unor alimente mai putin bogate in calorii.

Precum rata de slabire ideala saptamanala, si numarul de calorii pe care trebuie sa-l reduci nu trebuie sa fie un numar fix, ci un procent. Este recomandat ca la fiecare treapta de scadere calorica sa reduci caloriile cu 20%.

De exemplu, daca zilnic consumi 5.000 de calorii, redu cu 20% si vei ajunge la consumi doar 4.000 de calorii.

De retinut

Indiferent de dieta aleasa, aceste reguli sunt universale. Le poti aplica impreuna cu orice dieta sau program de slabit. In plus, nu necesita nicio investitie. Singurul lucru de care ai nevoie este vointa si consecventa.

Citeste si cum slabesti “tintit”, dand jos mai ales de la nivelul burtii.

Dani Grigore,
Instructor personal si fitness manager Pure Jatomi Fitness Tomis Mall Constanta
https://www.facebook.com/danigrigorecoach/

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Stiri mondene, sanatate, diete si intretinere | Life Show | Ziare.com

Articole asemanatoare

Leave a Response