NewsRing – Stiri Online

stiri online din Romania

Antrenamentul de dimineata care te ajuta sa ajungi in forma, chiar daca nu esti o persoana matinala (Galerie foto)

Vrei sa ajungi in forma, dar nu reusesti sa gasesti timp dupa amiaza sa te antrenezi?
Stiu cat de greu este sa incluzi un antrenament intr-o zi deja plina cu sarcini de la job, ore suplimentare, responsabilitati fata de familie, prieteni si hobby-uri.

Daca esti o persoana ocupata, iti recomand sa te antrenezi la prima ora a zilei. In acest fel, te asiguri ca nu sari peste antrenament din pricina oboselii acumulate peste zi sau pentru ca apare o sarcina in plus de rezolvat la birou.

Iti voi arata cum sa faci un antrenament rapid care iti da energie pentru intreaga zi, te ajuta sa fii mai productiv si sa iti transformi corpul in cateva saptamani. Toate acestea fara sa te trezesti odata cu rasaritul soarelui.

Circuit de exercitii pe care sa il faci dimineata pentru a ajunge in forma

Cum functioneaza: Executa consecutiv un set din fiecare exercitiu, respecand numarul de repetari recomandat. Apoi repeta circuitul de 3-4 ori, in functie de rezistenta ta si de cat timp ai la dispozitie.

Bea putina apa si ia o pauza de un minut intre serii.

Ce echipamente iti trebuie: Nu ai nevoie de nimic (doar o salteluta sau un prosop pe care sa te asezi)

Care sunt exercitiile pe care sa le executi:

Intotdeauna incepe antrenamentul cu o incalzire usoara.

Nu voi detalia cum sa faci o incalzire completa, dar asigura ca incluzi minimi 1-2 minute de alergare pe loc, miscari ale capului si ale bratelor, rotiri de coate si incheieturi ale mainii, aplecari, rotiri de glezne si balansari de picoare fata-sapte si stanga-dreapta.

Apoi executa numarul de repetari indicat pentru fiecare din exercitiile de mai jos:

Jumping jacks – 30 de repetari

Stai cu picioarele departate la latimea umerilor, abdomenul usor incordat si umerii trasi inapoi. Prin saritura departeaza picioarele si ridica bratele in aer in acelasi timp. Revino in pozitia initiala si repeta miscarea fara sa faci pauza intre repetari.

Flotari – 10 repetari

Asaza-te pe sol cu picioarele si bratele departate. Mentine corpul in linie dreapta si abdomenul incordat. Coboara corpul catre sol indoind bratele pana cand intre antebrat si brat se formeaza un unghi drept. Daca esti la inceput, poti executa miscarea stand pe genunchi.

Foto: Serban Blebea

Foto: Serban Blebea

Scandura – mentine pozitia pentru 30 de secunde

Stai in sprijin pe varfurile picioarelor si pe antebrate. Mentine corpul drept si abdomenul incordat si ramai in aceasta pozitie pentru 30 de secunde. Ai grija sa nu cobori sau sa ridici bazinul pe parcursul miscarii.

Pentru inceput, daca miscarea este grea pentru tine, stai pe brate si varfurile picioarelor. Asigura-te ca bratele sunt perpendiculare pe sol.

Foto: Serban Blebea

Genuflexiuni – 10 repetari

Stai cu picioarele departate la latimea umerilor, varfurile usor orientate spre exterior si coboara catre sol ca atunci cand te-ai aseza pe un scaun invizibil. Ai grija ca genunchiul sa nu depaseasca varful piciorului.

Pentru a invata sa executi miscarea corect, te poti folosi de un pat sau o canapea.

Foto: Serban Blebea

Foto: Serban Blebea

Abdomene cu atingere de calcai – 20 repetari (10 repetari pentru fiecare parte)

Stai intins pe spate cu genunchii indoiti si talpile lipite pe sol. Incearca apoi sa atingi cu mana calcaiul piciorului de pe aceeasi parte. Repeta miscarea pentru cealalta parte a corpului.

Foto: Serban Blebea

Foto: Serban Blebea

Singurul obstacol care te poate impiedica sa te antrenezi dimineata si sa ajungi in forma este mintea ta. Mai ales daca nu esti o persoana matinala, vei fi tentat sa apesi butonul de snooze de la telefon si sa mai “furi” cateva minute de somn.

Fii puternic si evita sa acorzi atentie acelei “voci” care iti spune sa renunti si in scurt timp iti va fi mult mai usor.

Serban Blebea este specialist in transformari corporale. Daca esti in cautare de exercitii eficiente pentru slabit, uite cum poti sa obtii rezultate antrenandu-te la tine acasa, doar 10 minute pe zi: inscrie-te in Provocarea de 14 zile.
www.slabestecuserban.ro

Daca aveti vreo intrebare pentru specialistii colaboratori ai Ziare.com, va invitam sa le-o adresati printr-un comentariu sau printr-un mail pe adresa sugestii@ziare.com.

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Stiri mondene, sanatate, diete si intretinere | Life Show | Ziare.com

Articole asemanatoare

Leave a Response